Kontakty - masážní studio Anabella

Adresa: Studio Anabella, Hlavní třída 853/46, Ostrava – Poruba,  708 000
Provozní doba dle objednávek.
Tel.: 733 242 000

Reklamační řád a obchodní podmínky

Reklamace masáže:
Stížnost nebo reklamaci masáže je nutno učinit na začátku nebo během masáže. Pokud nebude dodržena délka masáže podejte stížnost masérce ihned po odmasírované masáži. Náhrada bude řešená přiměřeným snížením částky za zaplacenou masáž.

Reklamace dárkového poukazu
Vrácení peněz lze do 14 dní od zaplacení poukazů. V případě, že vám nevyhovuje masáž je možné po domluvě s personálem vyměnit za masáž jinou stejné hodnoty. V případě, že nemůže být masáž uskutečněna ze strany masérského studia je možné poukaz reklamovat:

Dárkový poukaz pošlete společně s dokladem o zaplacení, v případě platby na účet stačí výpis nebo potvrzení o přijetí částky, pošlete na adresu: Jana Divinová, Nad lesním divadlem 1116/12, Praha 4, 142 006. Přiložte žádost o vrácení částky, jméno osoby, která poukaz zakoupila a číslo účtu, na který bude částka vrácena, účet o zaplacení. Reklamovat lze jen poukaz s platným kódem, který nebyl využitý ani stornovaný. Reklamovat lze do konce platnosti poukazu. Reklamace bude uznána jen při doložení všech dokladů: platný dárkový poukaz, žádost s číslem účtu, doklad o zaplacení.

Reklamace permanentky
Vrácení peněz lze do 14 dní od zaplacení permanentky, pokud nebylo ještě zahájené čerpání. V případě, že vám nevyhovuje masáž je možné po domluvě s personálem vyměnit za masáž jinou stejné hodnoty. V případě, že nemůže být masáž uskutečněna ze strany masérského studia je možné permanentku reklamovat:

Permanentku společně s dokladem o zaplacení, v případě platby na účet stačí výpis nebo potvrzení o přijetí částky, pošlete na adresu: Jana Divinová, Nad lesním divadlem 1116/12, Praha 4, 142 00. Přiložte žádost o vrácení částky, jméno osoby, která permanentku zakoupila a číslo účtu, na který bude částka vrácena, účet o zaplacení.  Reklamace permanentky je možná do jednoho roku od první čerpané masáže. V případě reklamace již čerpané permanentky, bude vrácena částka výpočtem: přijatá částka za permanentku, ze které se odečte  částka za již vyčerpané masáže dle aktuálního ceníku. Reklamace bude uznána jen při doložení všech dokladů: platná permanentka, žádost s číslem účtu, doklad o zaplacení.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů:
www.coi.cz/pro-podnikatele/informace-pro-prodejce-zbozi-a-sluzeb/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/

www.coi.cz, www.adr.cz

Provozovatel:
Ing. Jana Divinová
Nad lesním divadlem 1116/12, Praha 4, 142 00

IČO: 03010309
Tel. 733 242 000
email: studio.anabella@seznam.cz